Az üzleti élet egyre bonyolultabbá váló világában sok cégvezető érzi úgy, hogy szüksége van egy külső szakember által nyújtott iránymutatásra. Hogyan zajlik a marketing tanácsadás? Milyen területek lényegesek annak érdekében, hogy az weboldal tényleg hozza a tőle elvártakat?
A tanácsadási folyamat egy kérdőív kitöltésével indul. A kérdőív segítségével világossá válnak a vállalat erősségei és gyengeségei, valamint azok a területek, amelyek fejlesztésre szorulnak. Ezt követi a személyes konzultáció, amely során a tanácsadó részletesen megvitatja az ügyféllel az előzőleg összegyűjtött információkat. A személyre szabott stratégiával a szakember a vállalat egyedi körülményeire alakítja a SEO elemeit.
A SEO 3 alappilléren nyugszik
A keresőoptimalizálás világa komplex tudást és odafigyelést igényel, amelyben a siker kulcsa a hatékony stratégiák alkalmazása. A technikai SEO feladata biztosítani a gyors betöltési időrőt, a reszponzív webdesign-t, valamint a biztonságos kapcsolat kialakítását. A hozzáértéssel elvégzett keresőoptimalizálás növeli a látogatói elégedettséget és Google jóindulatát is segítenek elnyerni.
A tartalmi SEO a felhasználói élmény gazdagítását célozza meg releváns és magas minőségű tartalmak által. A tartalmi SEO eszközei közé tartozik a keresőbarát szövegezés, az informatív leírások, valamint az olvashatóság megőrzése még a jelenlegi, AI-uralta világban is. A tapasztalatok azt mutatják, hogy az MI-ízű szövegeket már az átlag felhasználó is felismeri, és egy idő után „telítődik” vele. Ez is fontos szempont a marketing tanácsadás során.
A harmadik alappillér a külső optimalizáció, amely a weboldalon kívüli tényezőkre helyezi a fókuszt. A linképítés és az online PR hozzájárulnak a weboldal rangsorának javításához, és növelik a látogatottságot. A online együttműködések, valamint a töretlen népszerűségnek örvendő közösségi média használata szintén előmozdítja a láthatóság növelését.
Kérdezz, kommunikálj, informálódj!
Nem véletlen, hogy egyre többen választják online marketing szakértő támogatását. A weboldal optimális teljesítését másra bízva több időt lehet az igazán lényeges, a vállalkozás működését szolgáló tevékenységekre. A rendszeres kommunikáció, a szakemberrel való kapcsolattartás mellett az aktuálisan felmerülő kérdésekkel is érdemes a profihoz fordulni.